human rights watch

onsdag 5 juni 2013

They must obtain a law proposal to stop violations and dirty roll holder behind his back.


They must obtain a law proposal to stop violations and dirty roll holder behind his back.
 I have been many times violations words of people as one of them attacked me with an ax in 2011. 



One day I was in town and walked then came a man and asked me have I been with the Iranian largest organization called Mojahedin khalgh, and I asked the person who told it to you told them ali palani hamid nergee and mohammad palani who have said to us, when he told me they told him that I killed the Kurds, and I said no I did not, I've never killed anyone even have not killed an ant, how do they know I was and fought? then he said I do not know them like I said anyway.
I say they should stop to vomit me also say things about me that I will not write about them, but I have a character can not be bothered to go out and gossip behind your back if I were to know that someone does so then he can avenge my pages as bullshitter.
------------------------
De måste skaffa ett lag förslag som stoppa kränkningar och smutsig kastnigar bakom ryggen. Jag själv har blivit många gånger  kränkningar ord  av  personer som en av dem attackerade mig med en yxa 2011. En dag jag var i stan och promenerade då kom fram en man och frågade mig har jag varit med den iranska största organisationen som heter mojahedin khalgh, och Jag frågade personen vem har sagt det till dig dem berättade ali palani hamid nergee och mohammad palani som har sagt till oss, då han sa  till mig dem berättade för honom att jag dödade kurder, och jag svarade nej det gjorde jag inte jag har aldrig dödat någon även har inte dödat en myra, hur de vet att jag varit och krigade? då han sa jag vet inte det dem som sagt i alla fall.

Jag säger dem borde sluta att kräka mig också  säga sådant om mig då jag kommer inte att skriva om dem, men jag har en karaktär orkar inte gå ut och skvaller  bakom ryggen om jag skulle veta att någon gör så då han kan hämna på mina sidor som skitsnackare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar