human rights watch

torsdag 11 januari 2018

svenska politiker sarbetar med hezbullah och iranska regimen



tack för identifering idag besökte arbetsförmedlingen i malmö kungsgatan 6 då såg den mannen som är officer inom turkiska underrättelsetjänsten som brukar skaffa problem mot folk som har kurdiska bakgrund via arbetsförmedlingen vi publiceras inte hans photo med den hezbullah s kvinnliga medlem som jobbar på arbetsförmedlingen här , men vi kommer publiceras på rätt sidor som folk kan nå sidan så lättare. mannen är turk och en kvinna som kommer från turkiet har berättat att mannen som jobbar på arbetsförmedlingen i malmö kungsgataqn 6 är en medlem med den turkiska underrättelsetjäsnten (mit).. när jag besökte arbetsförmedlingen idag och pratade med en person då mannen gick fram till den hezbullahs kvinnliga medlem som jobbar på arbetsförmedlingen och frågade personen vad jag har sagt och vad ville jag att säga det finns levande bevis med film, jag kommer att publiceras alla brev kontakter med min före handläggare på arbetsförmedlingen också diskussionen om den 17 augusti 2017 klockan 13:00 som finns inspelade. jag vet inte varför det ska bli så och så lätt svenska politiker samarbetar med iranska regimen,, http://www.arbetsfornedringen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar