human rights watch

måndag 10 december 2018

I love the Swedish people I feel is a guest of the Swedish people, but unfortunately there is a small majority who do so bad things against us because they are anti-Semitic it's hard to tell them racists, there may be between them racists therefore that I think they cooperate with the Palestinian Terrorist Group against Israel. Even when they do things against us they have Palestinian who cooperate with them Nazis against us.



I love the Swedish people I feel is a guest of the Swedish people, but unfortunately there is a small minority who do so bad things against us because they are anti-Semitic it's hard to tell them racists, there may be between them racists therefore that I think they cooperate with the Palestinian Terrorist Group against Israel. Even when they do things against us they have Palestinian who cooperate with them Nazis against us.



I have good respect for the Swedish good people, if I write here about some bad people.

Swedish good people are not going to be bad and thinking I'd hate someone I do not hate anyone.

What I'm writing about it's about my life I'm looking for a job all the time when I talk to an employer when the employment agency prevents me from getting a job in writing bad and lying things about me since those job brokers send on to employers . It told several employers earlier if I had received letters from them, one from Stockholm, Kalmar, Jönköping, Gothenburg, Uppsala and Örebro. Those employers who informed me their names are not to be disclosed until my lawyer can be consulted with them. Those employers have informed me that they have received bad data from the employment agency first they named a person with Arabic names zayed them the other three Swedish and others were Turkish names who submitted wrong and lying information about me to employers between 2016 and even the beginning of 2018, I have received a letter via email and my half sister's address from the employer.

I know that I have received a truck training through the employment service. I have received training through the employment service between 2015 and the beginning of 2017, but after this date the employment office has turned and became completely sick to me many sick things they have written about me.

I can not say it's only the employment agency behind it, it's the person who has Turkish backgrounds, Iranian backgrounds, even one of the social secretaries who worked for job planning. They've done so bad things to me.

Why the employment agency turned against me when they knew I have Jewish background and have Kurdish and Israeli flag on my social media account, many of those who worked in Eductus also had anti-Semitic ideas. I have also photographed a Turkish man working in the Employment Service An is already one of Turkish M: I: T members.

When I started eductus October 2016 there was a man named Hussein his father is a mullah in Iranian religious city qum also his father is one of Ahelel Assaeb Ahelel Haq Leaders in Iran as today in Iraq This terror group is one of the Iraqi shia isis terrorist hashd al shaabi.

Hussein's father works with abu mehdi al mehandes who is in the United States terrorist list.

after Mr. Stefan Löven visited Iran, then the Employment Service became completely different to me and discriminated against me. what is happening today to me through the employment agency is a requirement from the Iranian regime against Iranian political activists in Sweden

More stories come a little later.
----------------
in swedish
Jag älskar svenska folket jag känner mig är en gäst hos svenska folket, men tyvärr det finns en liten majoriteten som gör så sjuka saker mot oss därför att dem är antisemitiska  det är svårt att säga till dem rasister, det kan vara finnas mellan dem rasister därför att jag anser dem samarbetar med palestinska  terrorgruppen mot israel.. även när dem gör saker och ting mot oss de har palestinska som samarbetar med dem nazisterna mot oss.

Jag har väl respekt för  svenska goda folket, om jag skriver här om någon dåliga människor.

Svenska goda folket ska inte ta illa och tänka att jag skulle hata någon jag  hatar inte någon.

Det som jag skriver om det handlar om mitt live jag söker jobb hela tiden när jag skulle prata med en arbetsgivare då arbetsförmedlingen hindrar att jag skulle få ett arbete inom att dem skriver dåliga och lögnaktiga saker och ting om mig sedan dem arbetsförmedlare skickar vidare till arbetsgivare. Det berättade flera arbetsgivare tidigare  om det för mig även jag har fått brev från dem,  en från Stockholm, Kalmar, Jönköping, Göteborg, Uppsala och Örebro.  Dem arbetsgivarna som meddelade mig deras namn är ska inte avslöjas tills min advokat kunna samtalas med dem.  Dem arbetsgivarna har meddelat mig att dem har fått dåliga uppgifter från arbetsförmedlingen  först dem namnade en person med arabiska namn zayed  dem andra  tre svenska och andra var turkiska namn  som lämnade felaktiga och lögnaktiga uppgifter om mig till arbetsgivare mellan 2016 och även början av 2018,  jag har fått brev via  e-post och min halv systers adress från arbetsgivaren.

Jag vet att jag har fått truck utbildningen via arbetsförmedlingen  jag har fått service utbildning via arbetsförmedlingen mellan 2015 och början av 2017, men efter denna datum arbetsförmedlingen har vänt och blev helt mot mig massor sjuka saker dem har skrivit om mig.

Jag kan inte säga det är bara arbetsförmedlingen som ligger bakom det är personen som har turkiska bakgrunder, iranska bakgrunder även någon av socialsekreterare som jobbade för arbetsmarknads planering  dem har gjort så sjuka saker mot mig.

Varför arbetsförmedlingen blev mot mig när dem visste att jag har judiska bakgrund och har kurdiska och israeliska flagga på mina sociala mediers kontos, också många av dem som jobbade inom eductus hade väl antisemitiska ideer.. även jag har fotograferat en turkisk man som jobbar inom arbetsförmedlingen an är redan en av turkiska M:I:T medlemmar.

När jag började oktober 2016 på eductus det fanns en man som hette hussein  hans far är en mullah i iranska religiösa staden qum  också hans fader är en av ahelel assaeb ahelel haq ledare i iran som idag i irak denna terror gruppen är en av den irakiska shia isis terrorist hashd al shaabi.

Husseins fader jobbar med abu mehdi  al mehandes  som ligger i USA s terror listan.

efter att Herr Stefan Löven besökte iran då arbetsförmedlingen blev helt annat mot mig och diskriminerade mot mig.  det som idag händer mot mig via arbetsförmedlingen det är ett krav från iranska regimen mot iranska politiska aktivister i Sverige

mer berättelser kommer lite senare.
https://rattvisanrealit.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar