human rights watch

lördag 5 januari 2019

I will write a series soon after all the conversations recorded how the authorities staff invest in a terrorist personality character


I will write a series soon after all the conversations recorded how the authorities staff invest in a terrorist personality character
authorities' tactics against people's character's terrorization. going through various authorities in Sweden, they also pay to do so against the people to reduce the person's credibility with other people. Kerry from the USA we worked at a palts he worked 30% and I practiced at the site.
Kerry came and said one thing to me as I was well curious what he meant by this word.
He worked on Mondays, Wednesdays and Fridays on site.



When it was a Wednesday kerry came to work we started at 6:00 in the morning, when we used to have breakfast break between 08:00 until 08:15 then after the break I got so curious about what kerry said the day before, then asked I tell him what did you mean by what you said this Monday? Kerry; I didn't mean anything they were the people who came and talked to Caro ,,,, in before Friday I was at the place you were working inside the store maybe you saw them the women themselves.
I; yes i saw them even greeted me and asked how long i should be here at the internship site, therefore i went to drink water before they would go to room and discussed i have almost all the details of what they were talking about but i want ask yourself the word you said this Monday ...
Kerry; everything I said last Friday was my boss's demand that I go around and tell others because your social worker demanded the employer to spray this bad reputation about you among your peers at the internship site.
I; aha have you not asked why what have i done so that they invest so sick things against me? Kerry; I do not know it is Sweden I am from the USA I can not so good Swedish what interpreted to me it was tomas who called me to a room where he said you can also tell in English to others who can not swedish ,,, i thought it is unfair if I would not tell you I have felt almost for several weeks you are good at receiving customers helping customers you do your tasks in the best way, but when caro called the employment office would ask about you when the employment agency referred caro to your social secretary, then your she, or he has said bad things about you because Caro changed his views on you. Jag; best kerry thank you for telling me i could hide a small camera that snaps camera in the room i have heard all the woman with turkish background talked to caro .. this continues unfortunately today one hears lots of lying false truths about the personality from one authority that calls itself democracy human rights they have suspended me from work and the development guarantee without any evidence or without giving any results to them found things a racist a Nazi can work on others who work within the authority.
سأكتب سلسلة بعد فترة وجيزة من جميع المحادثات المسجلة كيف يستثمر الموظفون في شخصية شخصية إرهابية
تكتيكات السلطات ضد إرهاب الناس. مروراً بالسلطات المختلفة في السويد ، فهم يدفعون مقابل ذلك ضد الشعب لتقليل مصداقية الشخص مع الآخرين. كيري من الولايات المتحدة الأمريكية ، لقد عملنا في متجر يعمل بنسبة 30٪ ، وتدرّبت في الموقع.
جاء كيري وقال لي شيئًا واحدًا لأنني كنت أشعر بالفضول لما كان يقصده بهذه الكلمة.
كان يعمل في أيام الاثنين والأربعاء والجمعة في الموقع.
عندما كان يعمل كيري يوم الأربعاء ، بدأنا العمل في تمام الساعة السادسة صباحًا ، عندما كنا نتناول إفطارًا من الساعة 8 صباحًا حتى الساعة 8:15 صباحًا ، وبعد هذا الاستراحة ، شعرت بالفضول حيال ما قاله كيري في اليوم السابق ، ثم سئلنا أخبره ماذا تقصد بما قلت هذا الاثنين؟ كيري. لم أكن أقصد أي شيء كانوا هم الأشخاص الذين جاءوا وتحدثوا إلى كارو ، ، قبل يوم الجمعة كنت في المكان الذي كنت تعمل فيه داخل المتجر ربما رأيتهم النساء أنفسهن.
الأول؛ نعم رأيتها حتى استقبلني وسألت كم من الوقت يجب أن أكون هنا في موقع التدريب ، لذلك ذهبت إلى شرب الماء قبل أن يذهبون إلى الغرفة وناقشت لدي تقريبا كل تفاصيل ما كانوا يتحدثون عنه ولكني أريد اسأل نفسك الكلمة التي ذكرتها يوم الاثنين ...
كيري. كل ما قلته يوم الجمعة الماضي هو مطلب رئيسي بأن أتجول وأخبر الآخرين لأن العامل الاجتماعي الخاص بك طالب صاحب العمل برش هذه السمعة السيئة عنك بين أقرانك في موقع التدريب.
الأول؛ آها لم تسأل لماذا ما فعلت حتى تستثمر أشياء مريضة ضدي؟ كيري. لا أعلم أنه من السويد أنا من الولايات المتحدة الأمريكية لا أستطيع سويدي جيد ما يفسر لي أنه كان توماس الذي اتصل بي إلى غرفة حيث قال يمكنك أيضا أن تقول باللغة الإنجليزية للآخرين الذين لا يستطيعون السويدية ،،، فكرت من غير العدل إذا لم أكن لأقول لك أنني شعرت منذ عدة أسابيع بأنك تستفيد من استقبال العملاء الذين يساعدونك في القيام بالمهام الخاصة بك بأفضل طريقة ، لكن عندما يسمي كارو مكتب التوظيف سيسأل عنك عندما تشير وكالة التوظيف إلى كارو إلى سكرتيرتك الاجتماعية ، ثم أنت ، أو قال أشياء سيئة عنك لأن كارو غير وجهات نظره عليك. الأول؛ أفضل كيري أشكرك لأنك أخبرتني أن أخفي كاميرا صغيرة تستقر الكاميرا في الغرفة سمعت كل امرأة ذات خلفية تركية تحدثت إلى كارو .. هذا يستمر للأسف اليوم يسمع المرء الكثير من الكذب حقائق كاذبة عن شخصية من واحد السلطة التي تطلق على نفسها الديمقراطية حقوق الإنسان التي أوقفتني عن العمل وضمان التنمية دون أي دليل أو من دون إعطاء أي نتائج لها وجدت أشياء عنصرية يمكن النازية العمل على الآخرين الذين يعملون داخل السلطة.
Jag kommer skriva en serie snart kommer efter alla samtal inspelade hur myndigheterna personal satsar på ett terrorisera personlighetens karaktär
myndigheternas taktiker mot personer   karaktärens terrorisering. på går via olika myndigheter i Sverige , dem även betalar för att göra det mot människorna för att minska personens trovärdigheter hos andra folket. Kerry  från usa vi jobbade på en palts han jobbade 30% och jag praktiserade på platsen.
Kerry kom och sa en sak till mig då jag blev väl nyfiken vad han menade med detta ordet.
Han jobbade måndagar, onsdagar och fredagar på platsen.
Då det var en onsdag kerry kom till jobbet vi började klockan 06:00 på morgonen, då  vi brukade ha frukost rast mellan klockan 08:00 fram till 08:15 då efter pausen jag blev så nyfikna över vad kerry sagt dagen innan, då frågade jag honom vad menade du med det som du har sagt i måndags? Kerry; jag menade ingenting det var dem personerna som kom och pratde med Caro,,,, i före fredag jag var på platsen du jobbade inne på affären kanske du själv såg dem kvinnorna.
Jag; ja jag såg dem även dem hälsade på mig och frågade hur länge jag ska vara här på praktik platsen, därför jag gick för att dricka vatten innan dem skulle gå till rumt och diskuteras jag har nästan alla uppgifter om vad dem talade om, men jag vill fråga dig om det ordet som du har sagt i måndags...
Kerry; allt som jag har sagt i fredags det var min chefens krav att jag skulle gå runt och berätta för andra därför att din socialsekreterare krävde arbetsgivaren att spruta denna dåliga rykte om dig bland dina kamrater på praktik platsen.
Jag; aha har ni inte frågat varför vad har jag gjort så att dem satsar så sjuka saker mot mig? Kerry; jag vet inte det är Sverige jag är från usa jag kan inte så bra svenska det som tolkade åt mig det var tomas som kallade mig till  ett rum där han sa du kan också på engelska berätta för andra som kan inte svenska,,, jag tyckte det är orättvis om jag  skulle inte berätta för dig  jag har känt dig nästsan i flera veckor du är bra på att ta emot kunder hjälpa kunder du gör dina uppgifter på bästa sätt, men när caro ringde till arbetsförmedlingen skulle fråga om dig då arbetsförmedlingen hanvisade caro till din socialsekreterare, då din hon, eller han har sagt väl dåliga saker om dig därför att Caro ändrade sina åsikter om dig. Jag ; bästa Kerry tack för att du berättade det för mig jag kunde gömma en liten kamera som knäpp kamera i rumt jag har hört allt den kvinna med turkiska bakgrund pratade med Caro.. denna fortsätter  tyvärr idag man hör massor av lögnaktiga  osanningen saker om personligheten från en myndighet som kallar sig demokrati  mänskliga rättigheter  dem har avstängt mig från jobb och utvecklingsgarantin utan någon bevis eller utan att ge något resultaten dem på hittade saker och ting en rasist en nazist kan på verka andra som jobbar inom myndigheten.
https://rattvisanrealit.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar