human rights watch

fredag 5 april 2013

Majoriteten av svenska folket är mycket generös.


En berättelse om en idiot som snackade skit mot Sverige Jag håller med Rolf Hillegren och tycker att Sverige är ett av världens mest toleranta länder.
Få torde bestrida att Sverige är ett av världens mest toleranta och humana länder. Ett tydligt bevis på landets tolerans och humanism är vår mycket generösa invandringspolitik, vilken i sin tur gjort att människor från alla tänkbara hörn i världen vill komma hit och stanna för gott.
Sverige,  Majoriteten av svenska folket är mycket generös.


för några dagar sedan gick ut och pratade med några vänner vi satte oss vid (consum coopforum) såg en idiot som bor i Sverige och brukar åka till iran varje år , hans efter namn är palani snackade skit om Sverige och spottade på golvet , jag blev upprört när såg idioten, sedan jag frågade honom du har inge problem i iran och du brukar åka till iran varje år eller kanske varje 5 eller 6 månader,  du har ju iranska pass , Sverige tvingade  dig inte att komma och stanna här  i Sverige och snacka skit mot Sverige du kan ju åka och bo i ett islamiska länder tror du att du skulle få samma rättigheter som du får i Sverige i ett islamiska land?. Hur kom dem till Sverige?  De kom ju som politiska asyl sedan efter några månader gick dem till iranska ambassaden  och fixade iranska pass sedan åkte dem till Iran, Vad tycker ni? skulle Sverige lita på sådana människor som vet inte vad respekt betyder? Vad tycker ni om en svensk skulle höra sådana idiotiska uttalande.  Jag är från Kurdistan och mitt land ockuperade av fyra länder, men jag känner mig som en svensk därför att jag har bott här jätte länge och har lärt mig massor goda saker av svenska myndigheten och jag försöker att kunna lära mer om svenska lagar och reglar  framför allt språket är väldigt viktigt  för oss som kommer i från mellan östern och bodde i ett land som fans inte mänskliga rättigheter och vi hade inte provat frihet och demokrati, då vi borde lära oss mer om mänskliga rättigheter i Sverige,  vi har ju   frihet och demokrati här det finns bra lagar och reglar vi borde ju lära oss och vara mer ansvariga än svenskarna har därför att vi är egentligen gäster här , jag har rättigheter myndigheten  lyssnar på människor  det finns här yttrande frihet det finns inte i detta land som jag födde då vi borde älska Sverige och ta ansvarighet för samhället och demokrati. Viva Sverige ,, mvh samuel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar