human rights watch

söndag 8 december 2019

Hi Drita Kolgjini I want to prove one thing what did you do to the islamic isis woman on social on 2019.09.04 the same day i got a paper from the employment office so to leave to malmöstad to get a work ability certificate?


from: Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
to: Drita.kolgjini@arbetsformedlingen.se
date: 8 Dec 2019, 17:32
subject: Hi Drita Kolgjini I want to prove one thing
mailed-by: gmail.com
Hi Drita Kolgjini I want to prove one thing what did you do to the islamic isis woman on social on 2019.09.04 the same day i got a paper from the employment office so to leave to malmöstad to get a work ability certificate?
the movie took of a woman who worked on the social so you went in and would stop my manager so as not to do anything for me.
I went to the employment office according to filmed at 2019.09.04 at 12:15:14 second then after that brought with me a paper that a pregnant woman printed and gave me and went by bus # 5 directly to the social in rose farm. when you with an islamic isis woman went after me to social the same date you were in social 2019.09.04 at 1302: 27seconds, the day after got a call from a social service and gave me this movie so you with one this woman went into social to convince my handler against me. both times there are films. if there is a law that applies to all people or all people would have the same rights then police should notify you.
mvh samuel

english
from: Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
to: Drita.kolgjini@arbetsformedlingen.se
date: 8 Dec 2019, 17:32
subject: Hej Drita Kolgjini jag vill bevisa en sak
mailed-by: gmail.com
Hej Drita Kolgjini jag vill bevisa en sak vad gjorde du med den islamiska isis kvinna på socialen den 2019.09.04  samma dag som jag fick ett papper från arbetsförmedlingen så att lämna till malmöstad så att få en arbetsförmåga intyg?
filmen tog av en kvinna som jobbade på socialen så ni gick in och skulle stoppa min handläggare så att göra inte  något åt mig.
Jag åkte till arbetsförmedlingen enligt filmade klockan 2019.09.04 klockan 12:15:14 sekund då efter det tog med mig ett papper som  en gravida kvinnan skrivit ut och gav mig  och åkte med buss nr 5 direkt till socialen i rosengård. då ni med en islamiska isis kvinna åkte efter mig till socialen samma datum då ni befann er i socialen 2019.09,04 klockan 1302:27sekunder, dagen efter fick samtal från en socialtjänsten och gav mig denna filmen så ni med en denna kvinna gick in i socialen för att övertygas min handläggare emot mig.  båda tiderna finns film.  om det finns en lag som gäller alla människor eller alla människor skulle ha samma rättigheter då borde polisanmäla er.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar