human rights watch

onsdag 18 september 2013

denna inlägga tog från Hanna Gabans fb och jag tycker att hon är go duktig tjej


denna inlägga  tog från Hanna Gabans fb och jag tycker att hon är go duktig tjej 
Näthat, hån, personangrepp, förlöjligande, förtal, förminskning, förföljelse m.m är vad jag blev utsatt för den sista tiden av några personer som kallar sig för humana, liberala, kämpare för mänskliga rättigheter och divisers fina benämningar som används som fasad som döljer dessa fulla extrema beteende! Detta slutade inte här utan de diskuterar flitigt mitt namn i stängda sidor och, så som jag fick reda på, skickar mejl till personer som jag, än idag, inte vet vilken roll dem har i dessa frågor som jag brinner för!


Intressant nog att uppmärksamma denna demokratiska utveckling i samhällsdebatten då några korrupta profiler som började tappa sakfrågor i sitt argument ger sig rätten att angripa andras åsikter av rädslan för att själva förlorar trovärdigheten, och det syns och märks! De svartmålar och misstänkliggör andras kamp, vissa gömmer sig i bakgrunden, i mörkret, medan andra avslöjar sig gång på gång, de är subversiva i sin hållning!
Som bekräftelse på denna tragikomiska ställning kan jag bara nämna ett mejl som jag har fått idag, från någon som kallar sig för liberal, som kräver att jag tar tillbaka mitt förslag om fråntagande medborgarskap. Ett förslag som kom från ett brustet hjärta som ser varje dag hur förortsflickor drabbas av hedersvåldet, kontroll, bevakning och misshandel. Jag kräver och kommer att kräva reglering av medborgarskap då kraven som ställs bör bli hårdare och då den som erhåller sig ett svenskt medborgarskap skall vara medveten om de rådande regler och lagar som dominerar i detta land, något som inte alls självklarhet för många som har invaderat till Sverige! Detta kan bidra till att man inte ens behöva diskutera fråntagande medborgarskap längre, när kraven, så att säga, på ett svenskt medborgarskap blir hårdare!
Som seriös debattör tar jag mer än gärna konstruktiv kritik och är villig att debattera sakfrågor, men jag har full respekt för min integritet och därför blockerar jag alla aggressiva, hatfulla, oförskämda personer som skriker, hånar, jagar och skränar, i syftet att tysta ned röster som resonerar annorlunda. Hat mot oliktänkande som driver somliga till nät mobbning och drev bör stoppas och därför hade jag kontakt med polisen igen!
Jag har inga som helst skyldighet att debattera med dem som inte visar respekt för mig som person, min rätt att kalla mig för muslim, rätt att kalla mig för invandrarkvinna, min rätt att identifiera mig som jag vill, detta är minst sagt en mänsklig rättighet!
Jag var tvungen att gå ut med denna information då jag vänder mig till alla som har råkat se dessa sidor som mitt namn diskuteras eller fått ett mejl, kontakta gärna mig!
Alla vi har ett ansvar att stoppa nät mobbning och att bevara rätten till yttrandefrihet, och ja, jag vänder inte om, ändrar inte mina åsikter, dem är mina egna, dem är jag!
Ha en fortsatt trevlig söndag alla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar