human rights watch

onsdag 25 september 2013

Idag åkte till min gamla arbetsplats och träffade en del av mina goda svenska vänner och berättade om vad som hände med mig.


Idag åkte till min gamla arbetsplats och träffade en del av mina goda svenska vänner och berättade om vad som hände med mig.
 De var väldigt ledsna över och jag fått information om  vem som log bakom det diskrimineringen.

  Och vem som brukade  gå och snacka skit bakom ryggen mot andra på platsen jo dem sjuka personer brukar bli väldigt glada över när dem skulle leka med andras liv, man knackar på alla dörrar inom lag och regler först och väntar på resultat hur ska bli,,,,, falska psykiska sjuka sprang varje dag och sagt att samuel plockar svamp, men det gjorde alla andra.. du falska äckliga ska veta jag kommer aldrig att förlåta dig också aldrig ska glömma det som du håller med på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar