human rights watch

onsdag 25 september 2013

Hej alla som känner sig att blev diskriminerat av Karlstads arbetsförmedlingen man kan säga förnedrat av karlstads arbetsförmedlingen.


Hej alla som känner sig att blev diskriminerat av Karlstads arbetsförmedlingen  man kan säga förnedrat av karlstads arbetsförmedlingen.
Vet ni att det finns många människor som kallar arbetsförmedlingen ( arbetsförnedringen) vet ni varför ju dem bara leker med människors känslor utan att göra något bättre, dem ju förnedra människor och riktigt psykiska misshandlar människor via af.
Jag ska säga invandrare själva kan vara skyldiga på något sätt som svenskarna blir förbannat på... Har ni blivit dålig bemötande via arbetsförmedlingen?  
Har ni blivit diskriminerat på något sätt  via arbetsförmedlingen?
Har ni någon synpunkt om arbetsförmedlingens dåliga personalen? 
 då bara maila mig.
Jag har känt totalt diskriminerade av någon person va arbetsförmedlingen och personen jobbade med en projekt
Ni som svenska, bakgrunder, invändrare bakgrunder  som känner er att bli diskriminerat av Karlstads arbetsförmedlingen kontakta mig via samuel.ku35@gmail.com ni kan skriva på vilket språket som ni kan jag kan läsa och kan även publiceras på mina webbsidor.
Då vi alla kan bli tillsammans och kalla Karlstads arbetsförmedlingen som diskriminerings hus.
Varför säger så , ju därför att  vi har sett hur diskrimineringar pågår inom  arbetsförmedlingen  av vissa personer mot personen som har utländska bakgrund.
De gör sådana mot folk psykiskt tortyr så har vi känt till detta öde.
Du är invändrare då du är inte värt hos af personalen, du ju ska hålla tyst du har inte rätt att skoja eller tala om något orättvisan i samhälle, fördomer mot utländska bakgrund som mellanösterns födda eller asiatisk födda är vanligare  via arbetsförmedlingen.
Det räker att bara du ska vara starka och kunniga då dem kommer inte att vara glada över din kunskaper 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar