human rights watch

torsdag 26 september 2013

Jag älskar Sverige, vet ni varför, därför att svenska folket majoriteten är goda, ärliga och väldigt generösa, också svenskar hjälper mycket fattigdom i världen.




Jag älskar Sverige, vet ni varför, därför att svenska folket majoriteten är goda, ärliga och väldigt  generösa, också svenskar hjälper mycket fattigdom i världen. 



Men om en svensk skulle vara elaka mot mig jag kommer inte att andra mig jag älskar Sverige. 
Jag själv har fått väldigt mycket hjälp av svenskarna, jag har väldigt goda svenska vänner jag älskar dem mer än mina syskon...
Vi som invandrare är inte heller bra vi också skyldigt på något sätt, vi borde lära oss om svenska lagar och regler vi som är invandrare väldigt rasistiska emot varandra, men svenska media pratar aldrig om utländska rasister emot varandra..
Jag skrev tidigare om diskrimineringar, jag ska säga en sak det måste finnas en speciellt orsak som andra blir förbannas på,  saker och ting eller människas tidigare felaktigheter kan en av orsaken, Jag är en människa precis som alla andra kan göra fel också, men man ska inte straffas när man hade för elva eller 12 år sedan gjorde ett fel. 
 Alla kan göra fel vem som helst kan göra fel, men det finns en väg som man kan bedöma människans fel, Jag själv ska gå genom alla felaktiga saker och ting som jag har gjort i mitt liv speciellt under de tiderna som bodde i Sverige.  Men varför jag skulle betala andras felaktigheter en sak som är fel när en invandrare ska göra något fel då vi alla ska straffas på grund av hans, hennes felaktighet, jag förstår att skogsstyrelsen hatar invandrare som är ifrån mellan östern och Asien, också det finns bevis om det dem välja en av två den som närmare sig till Eu ska har rätt få jobb, men den som är födde utan gränsen ska dra det är helt rasistiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar