human rights watch

fredag 31 maj 2013

Sverige har ett frihet och demokratiskt system


Sverige har ett frihet och demokratiskt system jag ber om ursäkt när jag har skrivit  kallat Sverige och anti semitism i alla länder det finns bra människor också det   man kan hitta några dåliga  människor , ju det finns dåliga människor, men om man ska vara rättvisan  i Sverige det  finns väldigt goda och trevliga också ärliga människor, bör inte sätta skulder i sina känslor, man borde ha lite samvete i Sverige i majoritet folket är goda och ärliga, jag faktiskt älskar svenska folket.


i verkligen Sverige är mitt land och jag är redo ge mitt liv till detta land för Sverige, därför att i Sverige jag kan skriva om mina idéér och mina åsikter utan att bli tillfrågad ja jag säger igen Sverige är mitt land.
Det rättigheter som jag har idag i Sverige det hade jag inte i mitt hemland.
I Sverige det finns yttrandefrihet.
Det finns mänskliga rättigheter, men tyvärr i närmare året diskrimineringar har ökat dramatiskt mot  båda Svenskarna och dem som har utländska bakgrund som invandrare från en del av politikerna i Sverige, det väl beror på hur en person med invandrare bakgrund skule anpassar sig i det svenska  moderna  samhället. 
Jag ber om ursäkt kanske sårade dem goda delen av svenska folket när jag  har skrivit om det händelsen som inträffade min lägenhets dörren i före året någon rasistiska personen som satte ett olämpligt lapp på min lägenhets  dörren år 2012 mellan den 12 september och den 15 oktober 2012.
med vänliga hälsningar Samuel  kermashahi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar